POGOSTA VPRAŠANJA IN ODGOVORI V ZVEZI S POTOVANJI V GRČIJO IN COVID-19

(Pripravljeno dne 8. julija 2020 na podlagi informacij, ki so dostopne na povezavi https://www.mfa.gr/en/current-affairs/statements-speeches/greece-welcomes-the-world-update-15-june-2020.html)

V: Kdo bo pokril stroške usmerjanja in bolniške oskrbe v primeru COVID 19?

O: Dostop do vseh potrebnih zdravstvenih storitev bo grška država brezplačno zagotovila obiskovalcem brez zavarovalnega kritja. V primeru državljanov EU se bodo vsi stroški, ki bodo povezani s COVID 19, krili in obravnavali v skladu s pravili in smernicami EU.

V: Kaj se zgodi, če pride do potrjene okužbe v hotelu?

O: V primeru potrjene okužbe se bodo posamezniki, ki so imeli v času bivanja tesne stike z okuženo osebo, na račun grške države preselili v ločeno karantensko nastanitev. Preostali gostje bodo svoje počitnice lahko nemoteno nadaljevali.

V: Če nekdo zamudi svoj povratni let zaradi bolezni ali simptomov oziroma ne more bivati v vnaprej plačani nastanitvi, ali obstaja politika vračila ali druga usmeritev glede kritja stroškov?

O: Grčija bo krila stroške prevoza v bolnišnico in zdravstvene oskrbe, po potrebi pa tudi bivanje v karantenskem hotelu. Obenem grška vlada poziva letalske prevoznike in hotele, da v tem času nudijo čim večjo prilagodljivost.

V: Ali lahko obiskovalec predstavi rezultate molekularnega testa (opravljenega 72 ur pred prihodom), da se izogne testiranju?

O: Sprejetje tovrstnega testa je predmet ocene na kraju samem ob prihodu.

V: Zdravstveni protokoli hotelov. Kako se zagotavlja skladnost protokola? S kom naj turisti komunicirajo, če pride do neupoštevanja protokolov?

O: Ministrstvo za turizem Republike Grčije pripravlja skrben pregled protokolov, pri čemer spodbujajo vse ponudnike nastanitev in drugih storitev, da pri izvajanju pridobijo akreditacijo pooblaščenih zunanjih podjetij. Prav tako so vzpostavili spletno mesto za usposabljanje in informiranje za zaposlene in lastnike, da bi zagotovili pravočasno in odgovorno razširjanje znanja o protokolih. Obenem pa so predpisane visoke globe za tiste, ki bi zanemarjali svoje dolžnosti. V primeru pritožb lahko obiskovalci pokličejo štirimestno številko 1572 grškega Ministrstva za turizem.

 

#POTUJEMOSKUPAJ

#VEDNOZVAMIŽEOD1951

#SMOPOZORNI

#SMOODGOVORNI

Ljubljana, 8. julija 2020